Продаючі тексти: як знайти правильного виконавця

Наповнення сайту допомагає привернути увагу потрібної аудиторії, тому власники намагаються створювати унікальний контент для зацікавлення клієнтів. Саме з цією метою підприємці звертаються за допомогою до контент-студій або фрилансерів, які здатні створювати привабливі описи.

Продаючі тексти – це лише маленька частина роботи, яка необхідна для створення цікавого контенту. Особливості цільової аудиторії та напрямок діяльності також є важливим для створення відповідного матеріалу. Щоб отримати бажане, потрібно зробити лише один крок – почати пошуки автора для свого майбутнього контенту.

Де шукати виконавців для написання продаючого тексту

Розповсюдженим рішенням більшості підприємців є пошуки авторів на біржі фрилансу. Тут найбільша кількість авторів, які надають доступ до свого резюме та діляться кращими кейсами. Цієї інформації здається достатньо для вибору, але варто пам’ятати, що кількість потенційних виконавців досить велика.

Продаючі тексти: як знайти правильного виконавця

Іншим варіантом створення контенту є співпраця з агентством копірайтингу. У такому випадку шукати правильного автора не потрібно: ці завдання успішно виконують керівники студії або менеджери. Завдяки підтримці вдається набагато швидше підготувати якісний матеріал до публікації. 

Як зробити правильний вибір для отримання продаючого тексту

Підготовка до написання текстів починається з зіставлення списку вимог до готового тексту. Для цього потрібно брати до уваги не лише бажану унікальність, але й підготувати перелік ключових запитів. Правильна підготовка до замовлення текстів – половина справи. Багато чого залежить від:

  1. Тематики. Якщо компанії потрібен матеріал з використання технічних термінів, варто шукати автора, який досить заглиблений у тему. Для створення продаючого тексту на більш розповсюджені теми глибокий пошук не передбачається.
  2. Якості. Не варто розраховувати, що якісний контент буде коштувати копійки. На ціноутворення впливає багато факторів, включаючи вибраного виконавця (фрилансера або агентство).
  3. Ціни. Вартість написання продаючого тексту встановлюється виконавцем. Зазвичай, низька ціна свідчить про те, що в автора недостатньо досвіду і процес забере чимало часу. 

Робота з контент-студією вигідна з точки зору якості матеріалу, швидкості та глибокої перевірки. На https://fabrika-slov.com/ можна ознайомитися з портфоліо, отримати відповіді на запитання та замовити послуги професіоналів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.