Як стати веб-дизайнером

Дизайн сайтів (web-дизайн) – це окрема галузь веб-розробки та різновид дизайну, яка спрямована на створення web-інтерфейсів для сайтів. Фахівець, який займається дизайном сайтів, називається web-дизайнером. Дизайнер сайтів – молода професія, яка останні кілька років стає все більш популярною та престижною у людей різного віку.

Як будь-яка інша, професія web-дизайнер має як позитивні, так і негативні сторони.

Дизайнер сайтів: плюси та мінуси

Як будь-яка інша, професія web-дизайнер має як позитивні, так і негативні сторони.

До плюсів професії web-дизайнера  беззастережно можна віднести відмінний попит на ринку (дуже мало досвідчених дизайнерів сайтів, у порівнянні з іншими професіями), можливість віддаленої роботи та можливість роботи в іншій країні (що не виключає один одного), і, звичайно, в силу своєї невеликої поширеності web – дизайнери отримують гідну оплату своєї праці.

Мінуси професії  полягають у тому, що для початку потрібно старанно вивчитися, набути цінних знань та досвіду, до цього заробітна плата буде мінімальною. Також, якщо ви вже web-дизайнер, то змінити цю професію буде досить непросто.

 Ідея стати дизайнером сайтів може з’явитися, як і випускника школи, так і людини, яка вже давно будує свою кар’єру, хай навіть у іншій галузі. Основне, що знадобиться для майбутнього дизайнера, це естетичний смак і задатки художника, при цьому зовсім не обов’язково вміти майстерно малювати картини маслом… Важливу роль має людський фактор, – треба вміти налагоджувати контакти із замовниками та колегами.

Існує кілька варіантів здобуття навичок web-дизайну:

  • Навчання за допомогою сайтів, де пропонуються відео-навчання, он-лайн навчання;
  • Самонавчання за допомогою різноманітної літератури, підручників, спрямованих на набуття знань та навичок web-дизайну;
  • Відвідування курсів веб-дизайну.

Курси веб-дизайнера: чи варто йти?

Вивчити Photoshop і навчитися створювати дизайни сайтів цілком можна самому використовуючи літературу та відео-матеріали, але є ще й швидший варіант – це курси веб дизайну. Починати з курсів все ж таки не рекомендуємо, для початку розберіться з елементарними речами за допомогою книг і відео. Впевнена у вас з’явитися безліч питань, які книзі не поставиш, а на курсах викладач зможе відразу Вам допомогти.

Звичайно, недоліком курсів є їхня дорожнеча, але ж це гроші вкладені у Вашу освіту, а значить, вони не викинуті на вітер. І чим швидше ви станете професійним дизайнером, тим швидше зможете заробляти гроші за

Книги – джерело знань

Книги – ще одне джерело для вивчення web-дизайну, у яких дизайнери зі стажем викладають свої методики, розповідають основні закони створення сайтів. Інформація в книгах, на відміну від різних сайтів,  структурована , і найчастіше вже написано, як і що потрібно робити, щоб робити якнайменше помилок.

Рекомендована популярна література, яка допоможе прояснити ситуацію і позбавить винаходу велосипеда:

  • Якоб Нільсен . Веб дизайн. Книга містить докладний посібник з побудови ефективної взаємодії з будь-яким користувачем у будь-якій ситуації. У ній ви знайдете відповідь на дуже важливе питання: “Що саме потрібно зробити, щоб відвідувачам сайту було зручно з ним працювати?”
  • Стів Коло. “Не змушуйте мене думати!”. Дуже популярна книга, з якої починали багато сучасних справжніх фахівців. Стів Круг із гумористичною ноткою розповідає своє розуміння веб-дизайну та юзабіліті, викладає практичні рекомендації, які допоможуть і новачкам та досвідченим дизайнерам.
  • Дмитро Кірсанов. “Веб дизайн”.  Книга написана професійним дизайнером і дає змогу дізнатися, як зробити щось красиво. У книзі розглянуто теми кодування тексту, графіки, html, css, xml, основи дизайну, форми, кольору, текстури, шрифти, а також багато іншого.
  • Робін Вільямс “Дизайн для недизайнерів”.  Ця книга для тих, хто не професійний дизайнер, але вміє працювати в Adobe Photoshop. Книга допоможе зробити візитну картку, бланк, буклет та листівки. У ній описано безліч прикладів гарного та поганого дизайну, а також чотири основні правила дизайнера. Автор розповідає про шрифти, пояснює їхні головні відмінності та принципи використання. У книзі Ви знайдете тестові завдання, виконуючи які зможете закріпити отримані знання.
  • Йоханнес Іттен «Мистецтво кольору» . Художник Йоханнес Іттен увійшов в історію як найбільший дослідник кольору. Його книга включає досвід його досліджень, які були присвячені проблемі кольору. Книга неодноразово перевидавалася багатьма мовами і входить до освітніх програм багатьох художніх шкіл. Перш за все, книга призначена для художників, web-дизайнерів, архітекторів і всіх, хто хоче навчитися розуміти і володіти гармонією кольору.

Книга – невід’ємна складова успішної кар’єри web-дизайнера, доріжка до його знань, але варто також пам’ятати, що теорія без практики дуже швидко забувається і не приносить видимих ​​результатів.

Як просувати послуги дизайнера фрілансера

Зв’язки

Побудова зв’язків – критичний аспект для будь-якого бізнесу.

1. Відвідуйте місцеві заходи.

Ви зможете знайти нових клієнтів у вашій місцевості, якщо відвідуватимете виставки, ярмарки тощо.

2. Проведіть семінар чи майстер-клас.

Також ви можете провести семінар чи майстер-клас, який може представити вас потенційним клієнтам. Темою семінару може бути, наприклад, «Ефективна присутність в Інтернеті для малого та середнього бізнесу». Не використовуйте свій семінар як рекламу ваших послуг, а краще продемонструйте свій рівень знання предмета!

3. Пропонуйте безкоштовні вебінари.

Проведення Вебінарів – чудовий спосіб побудови зв’язків за межами вашого міста. Як і в попередньому випадку, не варто рекламувати свої послуги. Продемонструйте свій експертний рівень.

4. Швидко відповідайте на запити.

Як тільки хтось зв’яжеться з вами, будь то телефоном або електронною поштою, відповідайте якнайшвидше. Потенційні клієнти хочуть працювати з людьми, до яких просто «достукатися», а не на відповідь яких необхідно чекати кілька днів. Коли потенційний клієнт зв’язується з вами, це говорить про його зацікавленість, а якщо він не зможе додзвонитися до вас, просто перейде до іншого дизайнера.

5. Розмовляйте з потенційними клієнтами телефоном.

Електронна пошта – хороший спосіб зв’язку, але багато клієнтів у певний момент захочуть поговорити з вами по телефону. Навіть короткий дзвінок дасть клієнтові відчути зв’язок з вами.

6. Зустрічайтеся з місцевими замовниками особисто.

Персональні зустрічі з місцевими клієнтами можуть допомогти вам продати свої послуги.

Реклама

Не всі дизайнери використовують рекламу, але вона може бути ефективною.

7. Реклама з оплатою за клік ( PPC,  Pay -Per-CLick ).

Рекламні оголошення з оплатою за клік, такі як Google AdWords, дозволяють легко рекламувати свої послуги цільової аудиторії. Ви можете налаштувати оголошення за пошуковими запитами, ключовими словами та фразами, місцем проживання та ін. Місцева рекламна кампанія з оплатою за клік може виявитися на диво доступною. Також вона є досить гнучкою, тому що ви можете призупинити або завершити її, коли у вас вже достатньо роботи.

8. Реклама у  Facebook’і.

Реклама у Facebook’і – ще один варіант платної реклами. У Facebook’а велика база користувача, також є можливість налаштування оголошень.

Стокові сайти

Створення графіки чи шаблонів для продажу на спеціальних сайтах – це не лише альтернативний заробіток, а й спосіб залучення клієнтів.

9. Продавайте шаблони сайтів та пропонуйте послуги щодо їх зміни.

Ви можете продавати шаблони для сайтів на WordPress і пропонувати послуги зі зміни. Можна виставити шаблони на продаж на сайти типу themeforest.net або продавати їх самостійно. Перший варіант краще, якщо ви не готові витрачати час на створення власної аудиторії, до того ж дозволяє швидко отримати доступ до великої аудиторії.

Також власні шаблони сайтів можуть стати відправною точкою для потенційних клієнтів, які працюють із малим бюджетом. Замість відмовитися від роботи, ви можете запропонувати їм змінений шаблон, зроблений вами. Це займе у вас менше часу, ніж робити повноцінний проект з нуля, та заощадить замовнику гроші.

10. Використовуйте безкоштовні шаблони та графічні елементи для залучення трафіку.

Крім продажу графіки і шаблонів, ви можете роздавати їх безкоштовно, залучаючи на ваш сайт відвідувачів. Якісні безкоштовні ресурси завжди залучають трафік із дизайнерських блогів та соціальних мереж, де розміщуються посилання. Якщо у вас немає великої кількості передплатників, зв’яжіться з авторами дизайнерських блогів і попросіть розмістити посилання на ваші матеріали.

11. Увімкніть ваші найкращі роботи в портфоліо.

Якщо робіт у вашому портфоліо мало, розмістіть у ньому ваші шаблони та інші матеріали.

Ви як бренд

Просування себе як бренду – чудовий спосіб залучити більше клієнтів.

12. Спеціалізуйтеся.

Замість того, щоб просто пропонувати дизайнерські послуги, подумайте над вашою спеціалізацією. Існує безліч можливостей. Якщо ви веб-дизайнер, ви можете спеціалізуватися на певній CMS, наприклад, WordPress, або ви можете спеціалізуватися на певному типі проектів. Наприклад, ви можете спеціалізуватися на певній аудиторії, наприклад фотографах, ресторанах та інших видах бізнесу.

Спеціалізація дозволяє вам сконцентруватися на своєму «ідеальному клієнті» та стати експертом. Це не означає, що вам не можна брати роботу в інших клієнтів, просто спеціалізація допоможе маркетингу і дозволить виділитися серед інших дизайнерів.

13. Стати експертом.

Якщо ви зможете стати авторитетом чи експертом у якійсь галузі, люди захочуть працювати з вами. Наприклад, якщо ви відомі як провідний розробник сайтів на WordPress’і, клієнти хотітимуть найняти вас, коли вони шукатимуть, до кого звернутися зі своїм проектом.

Для того щоб стати експертом, ви можете вести блог про WordPress, писати статті для інших сайтів, присвячених WordPress, написати електронну книгу з цієї ж теми, взяти участь у конференції з WordPress і т.д.

14. Опануйте  CMS.

Існує безліч CMS та платформ, які можуть привести до вас замовників. Наприклад, платформи електронної комерції Shopify і BigCommerce мають базу розробників та дизайнерів, яких можна найняти для реалізації проектів.

Якщо ви опануєте якусь CMS або платформу, ви можете опинитися у списку експертів та отримувати замовлення. Також оволодіння певною CMS або платформою дає спеціалізацію, яку ви можете використовувати в маркетингу.

Будьте активними

Деякі способи, описані вище, працюють для того, щоб потенційні клієнти змогли знайти вас. Трапляються випадки, коли ви отримаєте кращі результати, якщо будете активними.

15. Робіть “холодні дзвінки” клієнтам.

Якщо ви шукаєте нових клієнтів, іноді краще прямо зателефонувати їм. Ви можете шукати невеликі компанії, сайти яких потребують доопрацювання або взагалі без сайтів.

16. Пишіть електронні листи потенційним клієнтам.

Ще можна зв’язуватися з потенційними клієнтами електронною поштою. У багатьох випадках дізнатися номер телефону простіше, ніж адреса електронної пошти, але спробувати все одно варто. Багато компаній отримують купу спаму зі своїх контактних форм, тому відповідати вам будуть не часто. Але якщо ви досягнете потрібної людини, ви, можливо, отримаєте клієнта.

17. Пропонуйте додаткові послуги своїм колишнім та сучасним клієнтам.

Ваші минулі та справжні клієнти також є цільовою аудиторією. Замість того, щоб намагатися знайти нових клієнтів, можна збільшити обсяг роботи, яку ви можете робити для кожного клієнта. Підтримка зв’язку зі своїми колишніми клієнтами – це хороша практика. Ви можете почати надавати нову послугу, зв’язатися з ними та запропонувати її. Наприклад, ви спеціалізуєтеся на веб-дизайні. На додаток до розробки сайту, ви можете запропонувати клієнту розробку візиток, бланків і т.д.

18. Пропонуйте регулярні послуги.

Одним з кращих способів уникнення необхідності постійного пошуку роботи є надання регулярних послуг клієнтам, які є у вас. Це може включати обслуговування сайту, управління обліковими записами в соціальних мережах, електронний маркетинг, хостинг і т.п.

19. Будьте в курсі подій колишніх клієнтів.

Слідкуйте, що відбувається у клієнтів на сайтах, у галузі їхнього бізнесу. Шукайте, що ви можете запропонувати їм.

20. Робіть спеціальні пропозиції.

Ви можете запустити обмежену за часом спеціальну пропозицію. Наприклад, запропонувати знижку на нову послугу.

21. Визначте можливі перешкоди.

Під час переговорів із потенційними клієнтами, які повільно приймають рішення, постарайтеся визначити, що є перешкодою, та знайдіть способи вирішити їх. Якщо перешкодою є ціна, ви можете показати їм, що проект вигідний їм і залучені з його допомогою замовлення перекриють вартість роботи. Також можете запропонувати менший набір послуг, на який ви витратите менше часу, а замовники грошей.

Якщо ви шукаєте нових клієнтів, виберіть кілька пунктів зі списку та візьміться за роботу сьогодні!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.